2012. május 14., hétfő

Nem jön nekem össze valahogy Kamillával ez a babakocsi dolog. Spórolni akartam, de lassan ott tartok, hogy akár az álom kocsimat is megvehettem volna.
Kezdődött azzal, hogy eladtuk a Speedy-t mivel már nem volt meg a mózes és a mózeskosár újonnan ehhez a kocsihoz többe kerül, mint egy új kocsi. Vettünk akciósan egy Joolz-t, imádtam. Egészen addig amíg ki nem esett a kereke. Nem javítható :( de legalább garanciás volt, így az árából némi plusz ráfordítással vettünk egy Adc design mittoménmit. Annyira nem jött be és kicsi volt a rakodó kosara, így úgy okoskodtam, hogy eladom ezt meg a már meglévő Zapp-ot (az is a kicsi kosár miatt került rá az eladom listára) és veszek egy olyat aminek jó nagy a kosara. Így is lett, vettem egy Abc design primo-t, rá kellett jönnöm, hogy utálom, mert nem lehet fél kézzel irányítani és hiába nagy a kosara, a váz miatt alig lehet pakolni bele...eladtam és vettem egy Hauck malibut, ami szuper is volt....egészen eddig amikor is az oviból hazajövet kiesett a kereke! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése